Voorzitter

Willem-Jan Vermeulen   Getrouwd. 2 kinderen.Sinds begin 2018 ben ik voorzitter van de SV/KBO Teteringen

Voor leden, die graag over SV/KBO Teteringen of haar activiteiten willen praten probeer ik steeds een luisterend oor te hebben. Mijn vrouw en ik werken allebei nog parttime. Vanuit mijn werk heb ik ook contacten met KBO afdelingen buiten de Kring Breda.We wisselen ervaringen uit. Dat is goed voor de beeldvorming. Zelf ben ik ook een actief muziek-beoefenaar. Als organist begeleid ik koren. Daarnaast speel ik al meer dan 30 jaar samen met een dwarsfluit.

.

Penningmeester  (Vicevoorzitter)

Paul Hovius

Tijdens de ALV op 8 maart 2023 ben ik aangesteld als bestuurslid van de SV-KBO Teteringen. Voor degenen die mij nog niet kennen wil ik mij voorstellen. Na mijn studie ben ik in 1982 bij de PNEM op de Amercentrale in Geertruidenberg gaan werken. Vanwege storingsdiensten was verhuizen naar Brabant verplicht en ben ik in Teteringen komen wonen. In 1985 met Lambertien getrouwd. Voorzitter van de peuterspeelzaal Het Kruimelsoosje geweest, dat later is samengevoegd met de kinderopvang in Breda. Gedurende 15 jaar heb ik het secretariaat van de Dorpsraad gevoerd en heel veel mensen in Teteringen leren kennen. In de spaarzame tijd die over was heb ik diverse diensten bij de hockeyvereniging MHCT verricht.

Secretriaat

Yvonne Alewijnse

Enige tijd geleden werd mij gevraagd of ik belangstelling had om het bestuur van SV/KBO Teteringen te komen versterken. Ik ben inmiddels met pensioen, maar toch nog regelmatig aan het werk bij Avans Hogeschool. Tot dan had ik nog niet van deze vereniging gehoord, maar na de informatie wat er in de vereniging allemaal te doen was, leek mij het leuk om me aan te sluiten. Ik ben Yvonne Alewijnse en woon al sinds 1980 in Teteringen. Geboren en getogen in Breda, maar woon met veel plezier in Teteringen. Ik heb 2 kinderen en inmiddels ook 4 kleinkinderen. Elke woensdag pas ik op 2 kinderen en de rest van de week is gevuld met andere leuke dingen, zoals wandelen en golf spelen. Het leek me leuk om mij ook in Teteringen aan te sluiten bij een vereniging. Wat betreft de taken horen jullie nog later van mij waar ik me zoal mee bezig ga houden en ik vind het leuk om andere leden van de SV/KBO Teteringen te gaan ontmoeten. Het zal ongetwijfeld nog even duren, maar laten we hopen dat we elkaar in goede gezondheid gaan ontmoeten.

Mijn naam is Marja de Been geboren in 1952 . Ben sinds 2013 weduwe. Ik heb 2 zonen en schoondochters en ook 2 kleinkinderen en de 3de is op komst.
Ik organiseer al 20 jaar de reis, een maal per jaar, voor de Vrouwen van Nu voorheen KVO van  de regio Breda.
Sinds vorig jaar help ik mee met het project Huiskamer Kom Erbij!, wat heel gezellig is op de dinsdagmiddag.
Ik zit ook nog in het bestuur van gepensioneerde Rijkspolitie mensen, wat een grote vereniging is.
Hopelijk kan ik bij de ouderen van Teteringen ook nog iets betekenen, door iets te organiseren of te helpen bij de activiteiten.

Addy Ermes- van Beek.

Geboren en getogen in Teteringen, getrouwd met Frans waardoor ik in het Noord-Hollandse Castricum terecht kwam.We hebben een zoon, lieve schoondochter en twee kleindochters.Voor mij bleef Brabant trekken en in 1994 zijn Frans en ik in Teteringen komen.In 2017 is Frans overleden.Voel me erg thuis in het Teteringse.Jarenlang zijn we passief lid geweest van de SV/KBO Teteringen.Willen Jan vroeg of ik toe wilde treden tot het bestuur, heb daar na enig beraad positief op gereageerd.