Handwerkgroep

Een van de onderdelen van de Seniorenvereniging is de ‘Handwerkgroep’. De groep van zo’n 10 dames komt elke dinsdag van ± 13.30 tot 15.30 uur samen om gezellig creatief te zijn. Bij veel mensen bestaat de indruk dat het hier om een club ‘breioma’s’ gaat, maar dat is niet waar.
Er worden b.v. ook felicitatie- en condoleancekaarten gemaakt en knuffels, en verder is alles wat met handwerken te maken heeft mogelijk. De voortbrengsels zijn vaak voor het goede doel, maar er worden ook spullen verkocht om nieuwe materialen aan te kunnen schaffen. Als je graag uitgebreider wilt kennis maken, loop dan eens binnen op dinsdag in ’t Web. U kunt ook eerst even contact opnemen met                                                              Wisa Asselberghs (tel.: 5812762/mail wisa.assel@gmail.com).