Beste bezoeker,

Dit is de website van de SV/KBO Teteringen, een actieve club van Teteringse senioren; een club waar veel gebeurt.
En daarbij staan ontspanning, ontmoeting, gezelligheid en binding met elkaar centraal.
Vaste activiteiten zijn er elke week.
U kunt daarvan een overzicht vinden op deze website.
Daarnaast zijn er ook bingomiddagen, gezellige uitstapjes op de fiets of met de bus, de sinterklaas-, kerst- en carnavalsviering en andere gezellige ochtenden of middagen en soms informatieve bijeenkomsten.
De activiteiten worden mogelijk gemaakt door de inzet van een enthousiaste groep vrijwilligers en zijn vrijwel zonder uitzondering op doordeweekse dagen, meestal in dorpshuis ’t Web aan het Zuringveld.
Leden ontvangen elke maand het voor senioren mooie en informatieve blad “Ons” en bijgevoegd de nieuwsbrief SVKBO Teteringen.
Daardoor blijft iedereen op de hoogte van voor senioren interessante ontwikkelingen op landelijk niveau en van de voor leden georganiseerde activiteiten in Teteringen.
Als u vragen heeft, kunt u die stellen via het e-mailadres van deze website, of via een van de bestuursleden, waarvan adressen en telefoonnummers op deze website zijn vermeld.
En natuurlijk bent u ook altijd persoonlijk van harte welkom met uw eventuele vragen.
Bent u 50 plusser en nog geen lid ? Niets staat u in de weg om u aan te melden.

Wil jij je aanmelden klik dan hier op         Welkom bij de club !

Mede namens bestuur en leden en met vriendelijke groet.

P.S. Het lidmaatschap bedraagt in 2023 € 24,00 per lid.

Voor deelname aan een aantal activiteiten wordt vaak een aparte financiële bijdrage gevraagd.